logo 0723341814

מנהיגות מעוררת השראה

אתם בעלי חברה עם שאיפות גבוהות להגיע הכי רחוק שאפשר? ידע הוא תמיד כוח אבל במצבים מסוימים בחיים ניתן לרכוש אותו רק מאנשים שהיו שם ופיצחו את השיטה. בקורס מנהיגות מעוררת השראה תקבלו כלים, מיומנויות וידע שכל מנהל חברה או ארגון חייב להחזיק. בקורס זה תקבלו את ארגז הכלים המלא, את המיומנויות החשובות ביותר, שעל כל מנהל חברה או ארגון להחזיק ברשותו בשעה וחצי בלבד!
₪600
₪1200
50%
הנחה
₪600
₪1200
קבלו תעודת סיום הקורס
הוסיפו את התעודה לפרופיל LinkedIn, ברשתות החברתיות האחרות ובקורות החיים שלך כדי להציג את מיומנויות החדשות למעסיקים פוטנציאליים.
תוכן עניינים
מבוא - מנהיגות מעוררת השראה
6 דקות 7 שניות
סוגי מנהיגות
4 דקות 41 שניות
התכונות הבסיסיות של מנהיג מעורר השראה
10 דקות 49 שניות
יכולת קבלת החלטות
7 דקות 14 שניות
יצירת אמון
5 דקות 18 שניות
סיכום: מנהל מעורר השראה
2 דקות 24 שניות
מבוא - מנהיגות בעת משבר
תפקיד המנהיג בעת משבר
החלטות מנהיגותיות בכללית בעת הקורונה
2 דקות 54 שניות
מבוא למנהיגות וחווית לקוח
6 דקות 2 שניות
מה בין שירות לקוחות לחווית לקוחות?
6 דקות 18 שניות
חווית המטופל במערכת הבריאות
9 דקות 17 שניות
מנהל המוסד הרפואי וחווית המטופל
6 דקות 58 שניות
בניית תוכנית עסקית למשקיעים
6 דקות 29 שניות

 

פרופ' אהוד דודסון הוא רופא ישראלי מומחה ברפואה פנימית ומנכ"ל שירותי בריאות כללית בין השנים 2018-2021, מרצה בכיר באוניברסיטאות ומכהן בין היתר כיו"ר חברת 24 Aviation, חבר בקבוצת SRI Global Group ופרופסור במחלקה לניהול מערכות בריאות באוניברסיטת בן-גוריון. לצד זאת הוא גם איש עסקים משפיע המבצע את תפקידיו במסירות רבה.


 

השכלה וניסיון מקצועי

פרופ' דודסון יליד ישראל, בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב. מומחה ברפואה פנימית, ועבד כמומחה במחלקה פנימית בבית חולים בילינסון.

פרופ' דודסון כהן בשורה של תפקידי ניהול בכירים במסגרת קופת חולים כללית.

ניהל את מחוז צפון של כללית (העמק, גליל מזרחי, רמת הגולן) בימי הקטיושות. באזור זה נתח השוק של כללית היהי מעל 70% מהאוכלוסייה, אשר ראתה בכללית כתובת לכל מצוקה.המחוז בראשותו זכה מספר פעמים בפרס המחוז המצטיין של כללית.

לאחר מכן ניהל פרופ' דודסון את בית החולים מאיר בכפר סבא. תקופת כהונתו התאפיינה בתנופת בנייה והטמעת טכנולוגיות מודרניות, תוך כדי פיתוח מסיבי של מערכות מידע לטובת המרכיבים הרפואיים והניהוליים של ארגון כל כך מורכב כמו בית חולים.בית החולים זכה בתקופתו מספר פעמים בפרס בית החולים המצטיין של כללית.

לאחר מכן פרופ' דודסון עבר לתפקיד סמנכ"ל וראש חטיבת בתי החולים של כללית. זו הייתה הזדמנות מעולה להשלים וללמוד  את מערכת הבריאות מכל ההיבטים שלה: הקהילה, בתי החולים והמטה.התפקיד כלל הצבת סדרי עדיפויות בין 14 בתי החולים של כללית,ניהול שוטף, תרומת בתי החולים לארגון ולמטופליו בבתי החולים ובקהילה.

לפי בקשתו עבר פרופ' דודסון לתפקיד שטח נוסף- הפעם לניהול בית החולים סורוקה בבאר שבע.זהו בית חולים ענק הממוקם בפריפריה עם כול הבעייתיות של פריפריה. ואולם תפיסת העולם הייתה כי לתושבי הנגב מגיעה אותה רמת שירות רפואי כמו לתושבי המרכז, וכך נולדה תפיסת העולם של הובלה ומצוינות של בית החולים ומחלקותיו.ואכן, הצגת מחלקות ומרכזי מצוינות,הכנסת כל טכנולוגיה שקיימת במערכת הבריאות, פיתוח מחקר והישגיות באקדמיה היו במרכז העשייה באותו זמן. חשוב לציין את ההקפדה הבלתי פוסקת על רמת השירות, האמפתיה והאכפתיות למטופלים בבית החולים.

גולת הכותרת של תפקידיו הציבוריים של פרופ 'דודסון היא שירותו כמנכ"ל קופת חולים כללית. היו אלה שנים של התווית אסטרטגיה מודרנית שבבסיסה חדשנות והובלה.ואולם א במרכז התקופה עמדה התמודדות עם מחלת הקורונה. בכללית מטופלים מעל 50% מתושבי ישראל, ופרופ' דודסון עמד בראש המערך של התארגנות הארגון לאספקת טיפולים הן בבתי החולים של הארגון, הן בקהילה והן במעבדות בכל רחבי הארץ. צריך לציין את ההובלה של כללית בשורת מבצעי החיסונים במאות מתחמים ברחבי הארץ, מבצע אשר סיים את הגלים הראשונים המאיימים של המחלה.

פרופ' דודסון מכהן כפרופ' למנהל מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון. פירסם שני פרי ניהול: "מנהיגות בעולם הבריאות" וכן "מנהיגות בעת משבר".

בשנתיים האחרונות פרופ' דודסון עוסק בייעוץ אסטרטגי לגופים שונים, בהם גופי אספקת שירותי רפואה ומיזמים חדשניים מגוונים.


 


 

למי מתאים הקורס?

סמנכ"לים, מנכ"לים, חברי הנהלה, יזמים, נושאי משרה, בעלי חברות, בעלי עסקים וארגונים, עורכי דין, משקיעים, עובדים בתפקידי מפתח שמעוניינים להתקדם, אנשי כלכלה.

תוכן הלימודים

משתתפי הקורס ייהנו לקבל תובנות מתוך עבודה של עשרות שנים בשירות הציבורי והבריאותי בישראל, הם יזכו לכלים ולרכישת מיומנויות שיסייעו להם להוביל את החברה שלהם למצוינות.

הקורס מתמקד בנושאים הבאים:

על מנהיגות מובילה להצלחה של חברה

חוויית הלקוח וחשיבותה

מדוע עלינו להתמקד בחוויית השירות?

משברים שעלולים לגרום לשינויים ארגוניים

תפקיד המנהל בשעת משבר

כיצד הופכים משבר להזדמנות עסקית?

על חשיבות התוכנית העסקית

גיוס משקיעים

שינויים בעסק ומשמעותם

יצירת חזון ניהולי

קבלת החלטות 




 


 

 

 


 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

 

 

 

 

מרצים

טיפים ושאלות

הראה נושאים נוספים