logo 0723341814

ניהול אפקטיבי - כלים למנהיגות והשגת תוצאות

ניהול מכח מנהיגות עושה את ההבדל! לימוד, ביסוס והטמעה של יכולות מנהיגות אפקטיבית בניהול יובילו ליצירת אמון, הגדלת תחושת האחריות ומחויבות, העצמה, הנעה אפקטיבית, מוטיבציה גבוהה, מעורבות מקסימלית והגדלת שיתוף הפעולה בין חברי הצוות, גאוות יחידה, לעורר השראה בחברי הצוות, ליצור דינמיקה אופטימלית להשגת המטרות והשגת היעדים ותרבות ארגונית טובה יותר, ובמבחן התוצאה: השפעה חיובית רחבה יותר, ביצועים טובים יותר של עובדים ויצירת בסיס למצוינות, צמיחה,יצירתיות וחדשנות. זאת בשילוב עם שימוש בכלים עכשוויים, כמו בנית תכנית תמריצים טובה, שיפור חווית עובד, והבנת תהליכים שמגדילים מוטיבציה, עשויים להוביל להצלחה. זה הזמן לבסס את יכולת המנהיגות שלך, לרתום ולהניע את הצוות שלך להצלחה ולהפיק מהם את המיטב המקצועי והעסקי, ולהפוך למנהיג יעיל ופרודוקטיבי, מוכוון תוצאות, בסביבה תחרותית ובתנאי אי ודאות, ולהגשים את הפוטנציאל העסקי שטמון בך.
₪272
₪500
46%
הנחה
₪272
₪500
קבלו תעודת סיום הקורס
הוסיפו את התעודה לפרופיל LinkedIn, ברשתות החברתיות האחרות ובקורות החיים שלך כדי להציג את מיומנויות החדשות למעסיקים פוטנציאליים.
תוכן עניינים
הרצאה מלאה אריה
הצגה עצמית.
מה ההבדל בין מנהל למנהיג?
מה ההבדל בין מנהיג שמנהיג מכח סמכות ("מקל וגזר") ומנהל שמנהיג ומוביל מכח השפעה?
האם יש הבדל בין מנהל למנהיג, על רקע קביעת חזון?
מה ההבדל בין מנהל למנהיג, על רקע שליטה מול העצמה?
ומה לגבי פיתוח עובדים?
האם מנהל צריך להיות אג'ילי ולהסתגל לשינויים?
האם מנהל צריך לדאוג שהעובדים יהיו מחוברים לארגון, ולגרום להם שיהיו יותר מעורבים?
האם תוכל לתת דוגמא למקרה שהעבודה בצוות היתה טובה יותר, בזכות החלטה ניהולית?
אלו סגנונות ניהול קיימים?
כיצד כדאי למנהל לנהוג, בכדי להעלות את המורל והמוטיבציה של הצוות?(דוגמא אישית ותרבות ארגונית)
האם תוכל לתת דוגמא לפעולה שמנהל יכול לעשות, בכדי לגבש מנהיגות?
האם תוכל לתת דוגמאות למקרי בוחן, וגם לקבלת החלטות קשות?
איך אפשר לעודד עובדים לקחת יוזמה?
האם יש לך טיפים שיכולים לסייע לביסוס מנהיגות אצל מנהלים?
האם תוכל לתת דוגמאות, לכללי עשה ואל תעשה בניהול?
איך נכון להתמודד עם קונפליקטים?
מה הדבר הכי חשוב בקביעת חזון?
האם תוכל לתת דוגמא נוספת להשקעה בפיתוח עובדים?
איך מפתחים קשרים אותנטיים עם חברי צוות?
איך מנהלים שינוי בזמני משבר?
איך עורכים משוב לעובד?
איך מעודדים חשיבה יצירתית וחדשנות אצל חברי הצוות?
איך משפרים ביצועים באמצעות מנהיגות אנושית?
איך אפשר לאזן בין אמפתיה לאסרטיביות?
מה תפקידו של המנהל?
אלו מיומנויות וכישורים צריכים להיות למנהל?
כמה זמן צריך להקצות, בכדי לפתח יוזמות אסטרטגיות בשוטף?
האם יש לך טיפ לגבי עמידה ביעדים?
האם יש לך דוגמא למקרה בוחן למעקב של מנהל שהוביל לשיפור?
האם יש לך טיפ, שמנהל חדש יכול ליישם, כדי לעודד עבודת צוות?
איך אתה מגביר מוטיבציה על בסיס תורת הניהול והפיקוד?
איך משפרים מעורבות של עובדים?
מה המרכיב של תוספת כספית בהעלאת המוטיבציה של העובדים?
איך מעבירים מסרים קשים בארגון?
איך משתפים את הצוות בקביעת היעדים?
איך נכון למנהל להתנהל במסגרת משבר?
איך בונים תקשורת משתפת בערוץ ישיר?
האם יש לך עצה כיצד אפשר לנהל צוות מרחוק?
האם תוכל לתת דוגמאות לדילמות אתיות בניהול?
איך בונים שגרת ניהול למנהל חדש?
איך מנהל חדש שבתפקידו הקודם היה חבר צוות, צריך להציג את עצמו כמנהל לצוות?
איך מאצילים סמכויות?
איך בונים צוות?
האם תוכל לשתף בטיפ לגבי ניהול ישיבה?
איך בונים צוות?
האם תוכל לשתף בטיפ לגבי ניהול ישיבה?
איך מתמודדים עם שחיקת עובדים?
איך צריכה להתבצע תקשורת ניהולית?
איך אתה מתמודד עם כח פוליטי בארגון?
איך מתמודדים עם מגבלות תקציב?
איך אתה בונה תרבות ארגונית טובה?
איך מנהלים תחת לחץ?
מהם יסודות המפתח למנהיגות?
מהם השלבים הנכונים לביצוע תחקיר אירוע?
מה ההבדל בין תחקיר לחקירה?
מה לגבי התנגדות של האנשים לביצוע התחקיר?
תמריצים, תגמולים, בונוסים והטבות לעובדים.
מה השגיאה של מנהלים בהערכת עובדים? על השוואות בין עובדים.
סוגי תגמולים: הטבות שוות כסף לעובדים.
רכיב הבונוסים לעובדים במסגרת בניית תכנית תמריצים.
תמריצים ופרסים.
מוטיבציה והנעת עובדים
מה מנהלים חייבים לדעת על מוטיבציה והנעת עובדים ככלי להצלחה?
איך תאוריית הצרכים של מסלו, מהווה מרכיב חיוני ליצירת מוטיבציה בעובדים?
ניהול על פי יעדים, ככלי מרכזי בהנעת עובדים, ויצירת מנגנון של תמריצים כספיים.
מה תפקידו של המנהל ביצירה, העלאה ותחזוקה של מוטיבציה אצל עובדים? פעולות לביצוע.
אלו כלים משפיעים על מוטיבציה בעולם חדש ומשתנה? והאם יש כלים טכנולוגים שמשמשים לשיפור מוטיבציה?
מהי חווית עובד? ואיך מייצרים חוויה חיובית לעובדים בעבודה?
אלו פעולות מנהל חייב לעשות כדי להבטיח חווית עובד פרסונלית טובה?
מה המשמעות של ההשקעה בפיתוח העובד, כמרכיב חיוני ביצירת חווית עובד טובה?
מה החשיבות של הקניית כלים טכנולוגים, כמרכיב חיוני ביצירת חווית עובד טובה?
מה החשיבות של הקניית כלים טכנולוגים, כמרכיב חיוני ביצירת חווית עובד טובה?
לומדים מניסיון: גורמים שמשפיעים על יצירת עובד חיובית לפי מחקרים.
המאזן מתהפך: אלו גורמים יכולים לגרום לחוויית עובד שלילית? ומה ההשפעה של עזיבת עובדים על הארגון?
כיצד תראה חווית עובד חיובית מצד העובד?
מה אפשר ללמוד מאישיים מפורסמים בהיסטוריה על מנהיגות מעוררת השראה?

 

 

 

 

 על המרצה

 

אריה פישביין
ד"ר אריה פישביין, תת אלוף(מיל.), שירת בחיל האוויר תקופה של 28 שנים, והיה מפקד ההגנה האווירית בחיל האוויר, ומפקד כוחות הנ"מ (נגד מטוסים) בחיל האוויר, ולאחר שחרורו שימש כמנהל הפיתוח והאינטגרציה של מכ"מ כיפת ברזל - שהפרויקט כולו זכה בפרס ביטחון ישראל.

דירקטור ובעל ניסיון במגזר העסקי.
 אריה מרצה לגופים רבים במשק הישראלי  וכמו כן במכללת ספיר ובמכללה האקדמית אונו והוא מנוסה מאוד בהעברת הרצאות מרתקות וסדנאות בנושאי ניהול ומנהיגות, ניהול פרויקטים, ניהול מו"מ, קבלת החלטות, הנעת עובדים, שיווק ומכירות ועושה זאת בשפה קלה ומובנת תוך מתן כלים מעשיים ודוגמאות מניסיונו האישי. 

מחבר הספר רב המכר "המפתח למנהיגות אנושית".


פנינה קרן
כיהנה כמנהלת חטיבת משאבי אנוש בבנק ישראל ובאוניברסיטת בן גוריון,  במסגרת תפקידה ניהלה מספר רב של מנהלים ועובדים, תקציבים של מעל 15 מיליון ₪, העלתה את המחוברות הארגונית של העובדים ב-20%, ומובילה בחזית החדשנות HR בישראל.


אלעזר לוין 
היה עיתונאי בכיר יוצא עיתון הארץ, כלכלן וכתב ספר בכלכלה וגם היה מרצה במשך 30 שנה בקצין חינוך בצה"ל.

 על המרצה

 

אריה פישביין
ד"ר אריה פישביין, תת אלוף(מיל.), שירת בחיל האוויר תקופה של 28 שנים, והיה מפקד ההגנה האווירית בחיל האוויר, ומפקד כוחות הנ"מ (נגד מטוסים) בחיל האוויר, ולאחר שחרורו שימש כמנהל הפיתוח והאינטגרציה של מכ"מ כיפת ברזל - שהפרויקט כולו זכה בפרס ביטחון ישראל.

דירקטור ובעל ניסיון במגזר העסקי.
 אריה מרצה לגופים רבים במשק הישראלי  וכמו כן במכללת ספיר ובמכללה האקדמית אונו והוא מנוסה מאוד בהעברת הרצאות מרתקות וסדנאות בנושאי ניהול ומנהיגות, ניהול פרויקטים, ניהול מו"מ, קבלת החלטות, הנעת עובדים, שיווק ומכירות ועושה זאת בשפה קלה ומובנת תוך מתן כלים מעשיים ודוגמאות מניסיונו האישי. 

מחבר הספר רב המכר "המפתח למנהיגות אנושית".


פנינה קרן
כיהנה כמנהלת חטיבת משאבי אנוש בבנק ישראל ובאוניברסיטת בן גוריון,  במסגרת תפקידה ניהלה מספר רב של מנהלים ועובדים, תקציבים של מעל 15 מיליון ₪, העלתה את המחוברות הארגונית של העובדים ב-20%, ומובילה בחזית החדשנות HR בישראל.


אלעזר לוין 
היה עיתונאי בכיר יוצא עיתון הארץ, כלכלן וכתב ספר בכלכלה וגם היה מרצה במשך 30 שנה בקצין חינוך בצה"ל.

 

 

 

 מה תלמדו בקורס?

 

  • מהו ניהול? איך מגבשים חזון? מה ההבדלים בין מנהל למנהיג? וכיצד אלו משפיעים על הצלחת הצוות בכל מיני רבדים, לרבות שיפור ביצועים, תקשורת בינאישית וכדומה.
  •  כמו כן, תלמדו כיצד להעלות את המוטיבציה ותבינו מה המשמעות בבנית תכנית תמריצים טובה, וניהול נכון של חווית עובד ככלי להגדלת תחושת המעורבות והחיבור לארגון.

 

  •  בנוסף, תחשפו למקבץ סיפורים קצרים מעוררי השראה שיראו מה אפשר ללמוד על מנהיגות מעוררת השראה מאישיים מפורסמים בהיסטוריה.

 

 

  •  מהו ניהול? איך מגבשים חזון? מה ההבדלים בין מנהל למנהיג? וכיצד אלו משפיעים על הצלחת הצוות בכל מיני רבדים, לרבות שיפור ביצועים, תקשורת בינאישית וכדומה.
  •  כמו כן, תלמדו כיצד להעלות את המוטיבציה ותבינו מה המשמעות בבנית תכנית תמריצים טובה, וניהול נכון של חווית עובד ככלי להגדלת תחושת המעורבות והחיבור לארגון.
  •  בנוסף, תחשפו למקבץ סיפורים קצרים מעוררי השראה שיראו מה אפשר ללמוד על מנהיגות מעוררת השראה מאישיים מפורסמים בהיסטוריה.

 

 

 

 


 

 


 למי מתאים הקורס?
 

  • מנהלים מדרג ראשון שרוצים לקבל הבנה בסיסית בניהול, ולאמץ לעצמם סגנון ניהול ייחודי.
     
  • מנהלי ומנהלות משאבי אנוש, רכז/ות קריירה ומנהל/ות למידה בארגונים.
     
  • טאלנטים בארגונים שמכוונים גבוה.

 

  • יזמים ובעלי עסקים עצמאיים.

 


 


 למה לבחור בקורס? 

 

01

תקבלו כלים מעשיים לבנות אמון, לייצר מוטיבציה גבוהה והתלהבות בכל חברי הצוות, לגבש, להשריש תרבות ארגונית טובה, לשפר מיומנויות תקשורת ושיתוף פעולה בין חברי הצוות, לגרום לתחושת ביטחון וגאוות יחידה בחברי הצוות ולאמונה בצדקת הדרך, לשפר יעילות, לפעול לחתירה מתמדת למצוינות חדשנות, הצלחה, לטיפוח רוח התנדבות ולהשגת המטרות.

02

תוכלו לשפר את יכולות הניהול ויכולות המנהיגות שלהם, להניע צוות בעל מוטיבציה גבוהה, להשגת המשימות, המטרות והיעדים, צוות שיכול להתגבר על אתגרים שלא נתקל בהם קודם, בשוק תחרותי ומשתנה.

 

03

בקורס זה תשפרו את מיומנויות הניהול והמנהיגות שלכם, ותאפשרו לצוות שלכם לשגשג.

 

 

 

01

תקבלו כלים מעשיים לבנות אמון, לייצר מוטיבציה גבוהה והתלהבות בכל חברי הצוות, לגבש, להשריש תרבות ארגונית טובה, לשפר מיומנויות תקשורת ושיתוף פעולה בין חברי הצוות, לגרום לתחושת ביטחון וגאוות יחידה בחברי הצוות ולאמונה בצדקת הדרך, לשפר יעילות, לפעול לחתירה מתמדת למצוינות חדשנות, הצלחה, לטיפוח רוח התנדבות ולהשגת המטרות.

 

02

תוכלו לשפר את יכולות הניהול ויכולות המנהיגות שלהם, להניע צוות בעל מוטיבציה גבוהה, להשגת המשימות, המטרות והיעדים, צוות שיכול להתגבר על אתגרים שלא נתקל בהם קודם, בשוק תחרותי ומשתנה.

 

03

בקורס זה תשפרו את מיומנויות הניהול והמנהיגות שלכם, ותאפשרו לצוות שלכם לשגשג.

 

 

 

 רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
 

יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, 
שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק.


לשון זכר כמוה כלשון נקבה.

 רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
 

יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק.


לשון זכר כמוה כלשון נקבה

 

 


   דרישות

 

  • לא נדרש ניסיון קודם
     
  • מחשב או טלפון נייד עם חיבור לאינטרנט
     

 

 

 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

מרצים