logo 0723341814

ניהול תהליכי הערכה, משוב ושיחות קשות

תהליכי הערכת ביצועים, מדידה של עובדים, איתור פערי מיומנויות, משוב וניהול שיחות קשות הינם תהליכים רגישים ביותר, שמנהלים מבצעים על בסיס קבוע, ולהם משקל גדול בהצלחה האישית של העובדים ושל הצוות בכללותו. מנהלים נדרשים לביצוע תהליכי הערכה ומשוב על בסיס קבוע, וביצועם באופן אפקטיבי, עשוי להוביל להשגת המטרות והיעדים, לבסס את המנהלים, כמנהיגים משפיעים, ולהעצים את העובדים לצד הגדלת המעורבות והפרודוקטיביות שלהם, לשיפור תהליכים וצמיחה.
₪135
₪299
55%
הנחה
₪135
₪299
קבלו תעודת סיום הקורס
הוסיפו את התעודה לפרופיל LinkedIn, ברשתות החברתיות האחרות ובקורות החיים שלך כדי להציג את מיומנויות החדשות למעסיקים פוטנציאליים.
תוכן עניינים
תהליך הערכה ומשוב
ניהול שיחת משוב
טיפים למנהל לניהול שיחת משוב
תהליך הערכה ומשוב
תחזוקה לשיחת הערכה ומשוב
איך עורכים משוב לעובד?
מודל לשיחות קשות הרצאה מלאה
סרטון 1 דחיית שיחה קשה גורמת לנזק
סרטון 2 שיחות שמשתבשות
סרטון 3 טעויות נפוצות
סרטון 4 הכנות לשיחה
סרטון 5 השיחה עצמה
סרטון 6 שיחת פיטורין
סרטון 7 תגובת התגוננות או מתקפה
סרטון 8 סיום עם משהו טוב

 

 

 על המרצה 


פנינה קרן:

יועצת אירגונית לארגונים, ממלאת תפקיד דירקטורית בחברה לתועלת הציבור. פנינה כיהנה מעל 10 שנים בתפקידים בכירים בתחום 

משאבי אנוש, בארגונים גדולים ומורכבים, האחרון שבהם כמנהלת חטיבת משאבי אנוש וכל תחומי המנהל בבנק ישראל.

במסגרת תפקידיה, ביצעה מהלכים של קידום תחום משאבי אנוש בארגונים בהם עבדה והביאה אותם לקדמת החדשנות, ביצעה טרנספורמציות אירגוניות, הרצתה בנושאים מקצועיים בארץ ובחו"ל. נחשבת למקצוענית ומומחית בתחום משאבי אנוש. 

כיום, משלבת במסגרת הייעוץ שהיא עושה פרקטיקות עם ידע ביעוץ אירגוני אותו קיבלה בהסמכה שלה לייעוץ אירגוני מעבר לשני התארים 

שסיימהבמסגרת תפקידה ניהלה מספר רב של מנהלים ועובדים, תקציבים של מעל 15 מיליון ₪, העלתה את המחוברות הארגונית של העובדים ב-20%, ומובילה בחזית החדשנות HR בישראל.

יעל שרטוב:

כלכלנית, יועצת עסקית ,ארגונית ומנטורית למנהלים בכירים בעלת ניסיון של מעל 20 שנות ניהול בכיר בארגונים גלובאליים ומקומיים, 

בעברה כלכלנית בכירה, מנהלת רכש ורכזת תכנית ההתייעלות במטה חברת טבע, אנליסטית בכירה ביחידת הכספים בחברת בזק, מנהלת מכוני מומחים ומוקדי חירום במכבי שירותי בריאות וסמנכ"לית בחברת יזמות המלווה חברות הזנק בצעדיהן הראשונים.

דירקטורית בחברה הכלכלית וחברת איגוד הדירקטורים, בעלת תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים A.B ותואר שני A.B.M במנהל עסקים 

והתמחות בייעוץ ארגוני, בעלת הסמכת NLP practitioner ומאמנת בשיטת לוגותרפיה, מרצה במגוון מוסדות אקדמאיים לניהול בכיר וניהול משאבי אנוש, מתנדבת כמנטורית בעמותת שותפות מגן ישראלית לליווי הלומי קרב בתהליך ההכרה מול משרד הביטחון..

 על המרצה

 

פנינה קרן:

כיהנה כמנהלת חטיבת משאבי אנוש בבנק ישראל ובאוניברסיטת בן גוריון, במסגרת תפקידה ניהלה מספר רב של מנהלים ועובדים,תקציבים של מעל 15 מיליון ₪, העלתה את המחוברות הארגונית של העובדים ב-20%, ומובילה בחזית החדשנות HR בישראל.

 

יעל שרטוב:

כלכלנית, יועצת עסקית ומנטורית למנהלים בכירים בעלת ניסיון של מעל 20 שנות ניהול בכיר בארגונים גלובאליים ומקומיים כיהנה כמנהלת רכש ורכזת תכנית ההתייעלות במטה חברת טבע, אנליסטית בכירה ביחידת הכספים בחברת בזק, מנהלת מכוני מומחים ומוקדי חירום במכבי שירותי בריאות וסמנכ"לית בחברת יזמות המלווה חברות הזנק בצעדיהן הראשונים.

 

 

 

 מה תלמדו בקורס?

 

 

תוכן נכון שיגשר על הפער של ויקנה לכם כלים אפקטיביים לביצוע תהליכי הערכה ומשוב לעובדים, תוכן כאמור עשוי להוות נקודת פתיחה עבור מנהלים רבים, לביצוע תהליכי עבודה נכונים וליישום מתודות ניהוליות מוכחות שמובילות להצלחה.

 

 


 

 


 למי מתאים הקורס?
 

  • מנהלים מדרג ראשון שרוצים לקבל הבנה בסיסית בניהול, ולאמץ לעצמם סגנון ניהול ייחודי.
     
  • מנהלי ומנהלות משאבי אנוש 
     
  • רכז/ות קריירה 

 

  • מנהל/ות למידה בארגונים.

 

  • טאלנטים בארגונים שמכוונים גבוה
     
  • יזמים ובעלי עסקים עצמאיים.


 


 למה לבחור בקורס?

 

01

תבינו מדוע היכולת לגשת לשיחות משוב, ולשיחות קשות שרוב האנשים היו מעדיפים להימנע מהם, בצורה מובנית ואפקטיבית, היא מיומנות חיונית למנהלים, ותחשפו לדוגמאות שכיחות של שיחות קשות, שנערכות בין מנהלים לעובדים, ותקבלו טיפים שווים להפיכת שיחות אלו ליעילות.

02

תבינו את ההשפעה של תוצאה חיובית, שיכולה להיות ההבדל בין עובד שהופך יותר מעורב ופרודוקטיבי, או להיות יותר ויותר לא מרוצה, להיעדר מהעבודה, או אפילו להגיש תביעה.

 

03

תרכשו כלים אפקטיביים, תובנות וטיפים, לביצוע תהליכי הערכה ומשוב לעובדים.

 

 

 

01

תבינו מדוע היכולת לגשת לשיחות משוב, ולשיחות קשות שרוב האנשים היו מעדיפים להימנע מהם, בצורה מובנית ואפקטיבית, היא מיומנות חיונית למנהלים, ותחשפו לדוגמאות שכיחות של שיחות קשות, שנערכות בין מנהלים לעובדים, ותקבלו טיפים שווים להפיכת שיחות אלו ליעילות.

 

02

תבינו את ההשפעה של תוצאה חיובית, שיכולה להיות ההבדל בין עובד שהופך יותר מעורב ופרודוקטיבי, או להיות יותר ויותר לא מרוצה, להיעדר מהעבודה, או אפילו להגיש תביעה.

 

03 

תרכשו כלים אפקטיביים, תובנות וטיפים, לביצוע תהליכי הערכה ומשוב לעובדים.

 

 

 

 רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
 

יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, 
שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק.


לשון זכר כמוה כלשון נקבה.

 רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
 

יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק.


לשון זכר כמוה כלשון נקבה

 

 


   דרישות

 

  • לא נדרש ניסיון קודם
     
  • מחשב או טלפון נייד עם חיבור לאינטרנט
     

 

 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

 

 

מרצים