logo 0723341814

ניהול תהליכי מכירה בארגון

מחלקת המכירות "מזרימה את החמצן" לאורגנים השונים בחברה. בקורס זה נסקור את מסגרת התפקיד של איש המכירות וגבולות הגזרה, קביעת אסטרטגית מכירה, הגדרת תפקידים, תהליכי מכירה, תפיסת השרות, ערוצי מכירה, יחידת הרווח, בקרה וניתוח, תכונות שמאפיינות את אנשי המכירות, חשיבות בנית אמינות מקצועית ,יחסי אנוש ואינטליגנציה רגשית, ניהול, התנהלות, מוטיבציה, יחסי אנוש ועוד
₪181
₪349
48%
הנחה
₪181
₪349
קבלו תעודת סיום הקורס
הוסיפו את התעודה לפרופיל LinkedIn, ברשתות החברתיות האחרות ובקורות החיים שלך כדי להציג את מיומנויות החדשות למעסיקים פוטנציאליים.
תוכן עניינים
מכירות גיל פינקלשטיין-הרצאה מלאה
סרטון 1 מערך המכירות וריווחיות
סרטון 2 ממשקים בתוך האירגון
סרטון 3 ממשקים מחוץ לאירגון
סרטון 4 הבנת השוק ושיווק ומכירות
סרטון 5 פיתוח השוק ויוזמות שיווקיות
סרטון 6 מרכז שיווק ומכירה וכספים
סרטון 7 תכונות אופי של מנהל מכירות
סרטון 8 הרמה המקצועית והשרותיות
סרטון 9 הדרכה וניהול
סרטון 10 יכולת עמידה בלחצים ויזמות והתנהלות
סרטון 11 מוטיבציה, יחסי אנוש ואינטליגנציה רגשית
סרטון 12 יום עבודה של מנהל מכירות
סרטון 13 שימור עובדים ופיטור עובדים
סרטון 14 תרבות אירגונית ודוגמא אישית
סרטון 16 הנעה לפעולה וגיוס עובדים
סרטון 17 הדרכה והכשרת עובדים
סרטון 18 מעמד מכירה וסוג מכירה
סרטון 19 מבנה המכירה ותנאי עסקה וכישורים נדרשים
סרטון 20 שיחת מכירה
סרטון 21 פולואו אפ, ערוצי תקשורת וניהול לקוחות
סרטון 22 איתור לקוחות, טיפול בלידים, מערכות ניהול
סרטון 23 מערכות יחסים עם לקוחות
סרטון 24 חווית לקוח והתנהגות צרכנים
סרטון 25 תומכי מכירה
סרטון 26 תמיכה ממשקים נוספים וסיכום
מכירות- גיל שאלות ותשובות

 

 

 

 

 על המרצה


גיל פינקלשטיין
בעל תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים ושיווק מקרית אונו ובנוסף, לימודי יעוץ ואימון עסקי – תות תקשורת ותוצאות ועוד הכשרות רבות נוספות בתחום. במסגרת עיסוקו, צבר ניסיון גם כשכיר וגם כעצמאי בחברות כמו ויזה כאל, אופרייט ליס והרץ, פיזגו תעופה – בתחומי ניהול, ניהול פרויקטים, שיווק ומכירות. כיום מייעץ ומלווה חברות גדולות וקטנות, כמו ויזה כאל, הרץ, ביתילי, שקם אלקטריק, כללית סמייל, קבוצת קל אוטו,  איגוד המוסכים, רגבה, באדג'קט ואשטרום. וזאת על ידי: ליווי ואימון להישגים גבוהים לאנשי עסקים, מנהלים, קבוצות, בעלי מכנה משותף, יזמים ואנשים פרטיים. השבחה ופיתוח ארגונים, מחלקות, אנשי שירות, מכירות ותפעול.

מיצוי הפוטנציאל והשגת מטרות גבוהות בתחום האישי, המקצועי והעסקי. העברת סדנאות, הרצאות, הדרכות, יעוץ וקורסים בתחום הפיתוח האישי והעסקי. אבחונים – פנים וחוץ ארגוני, ניתוח ואיתור פערים בין מצוי לרצוי, עוצמות וחסרונות, הזדמנויות וחסמים, קידום פתרונות, יצירת מפה אותנטית ורחבה למצב הארגון והחלופות האפשריות להגשמת המטרות.

 על המרצה


גיל פינקלשטיין
בעל תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במנהל עסקים ושיווק מקרית אונו ובנוסף, לימודי יעוץ ואימון עסקי – תות תקשורת ותוצאות ועוד הכשרות רבות נוספות בתחום. במסגרת עיסוקו, צבר ניסיון גם כשכיר וגם כעצמאי בחברות כמו ויזה כאל, אופרייט ליס והרץ, פיזגו תעופה – בתחומי ניהול, ניהול פרויקטים, שיווק ומכירות. כיום מייעץ ומלווה חברות גדולות וקטנות, כמו ויזה כאל, הרץ, ביתילי, שקם אלקטריק, כללית סמייל, קבוצת קל אוטו,  איגוד המוסכים, רגבה, באדג'קט ואשטרום. וזאת על ידי: ליווי ואימון להישגים גבוהים לאנשי עסקים, מנהלים, קבוצות, בעלי מכנה משותף, יזמים ואנשים פרטיים. השבחה ופיתוח ארגונים, מחלקות, אנשי שירות, מכירות ותפעול.

מיצוי הפוטנציאל והשגת מטרות גבוהות בתחום האישי, המקצועי והעסקי. העברת סדנאות, הרצאות, הדרכות, יעוץ וקורסים בתחום הפיתוח האישי והעסקי. אבחונים – פנים וחוץ ארגוני, ניתוח ואיתור פערים בין מצוי לרצוי, עוצמות וחסרונות, הזדמנויות וחסמים, קידום פתרונות, יצירת מפה אותנטית ורחבה למצב הארגון והחלופות האפשריות להגשמת המטרות.

 

 

 

 מה תלמדו בקורס? 

 

  • על תפקידו של מנהל המכירות
  • ההבדל בין שיווק למכירות

 

  • התנהלות מנהל המכירות
  • הכנה למכירה ותסריטי שיחה

 

  • תהליך המכירה ממעוף הציפור
  • שאלות ותשובות על עבודה בארגון בראי מנהל המכירות

 

 

  • על תפקידו של מנהל המכירות
  • ההבדל בין שיווק למכירות
  • התנהלות מנהל המכירות
  • הכנה למכירה ותסריטי שיחה
  • תהליך המכירה ממעוף הציפור
  • שאלות ותשובות על עבודה בארגון בראי מנהל המכירות

 

 

 

 

 


 למי מתאים הקורס?
 

  • מנהלים.
     
  • עובדים שרוצים להיות מנהלים.
     
  • טאלנטיים

 

  • בעלי עסקים


 


 למה לבחור בקורס?

 

 

בקורס זה תקבלו ידע להגדלת כמות המכירות, שיפור תנאי העסקאות, קיצור זמן תהליכי המכירה, שיפור מיומנויות המכירה והטמעת שיטות מכירה קלות ופשוטות וכל זאת על ידי הבנת תהליך המכירה לעומקו, הצגת סוגי התנגדויות ואתגרים, טיפול בהם והצעת פתרונות וכן סגירת העסקה.

 

 

 

 רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
 

יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק.


לשון זכר כמוה כלשון נקבה.

 רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
 

יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק.


לשון זכר כמוה כלשון נקבה

 

 


   דרישות

 

  • לא נדרש ניסיון קודם
     
  • מחשב או טלפון נייד עם חיבור לאינטרנט
     

 

 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

 

 

מרצים