מיכל סמילה:
מיכל הינה בעלת תואר A.B.M עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בר-אילן, A.B עם התמחות בכלכלה מאונ' בן-גוריון
וכן לימודי Coaching בגומא-גבים.
מיכל בעלת ניסיון עשיר בתחומי ניהול ושיווק בחברות הגדולות במשק הישראלי ומעל עשור כיהנה בתפקידים משמעותיים
ומשפיעים בחברות כמו פלאפון, ישראכרט ובנק מזרחי טפחות.
בין תפקידיה הנוספים כיהנה כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שארפלייט בתחום ה- Tech Beauty.
בין המהלכים האסטרטגים שהובילה במסגרת תפקידיה ושהייתה שותפה להם נמנים, תכנית ההטבות והארנק של ישראכרט,
השקת מועדון האשראי Smiles&Miles, מהלך 5 שנות אחריות למכשירי פלאפון, השקת מותג GINI,
תכנית Engagement לקוח, אסטרטגיית מותג Collection ועוד.
מיכל מייעצת בתחומי שיווק, פיתוח שירותים חדשים, תכניות נאמנות ומועדוני לקוחות.
מיכל סמילה:
מיכל הינה בעלת תואר A.B.M עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בר-אילן, A.B עם התמחות בכלכלה מאונ' בן-גוריון וכן לימודי Coaching בגומא-גבים.
מיכל בעלת ניסיון עשיר בתחומי ניהול ושיווק בחברות הגדולות במשק הישראלי ומעל עשור כיהנה בתפקידים משמעותיים ומשפיעים בחברות כמו פלאפון, ישראכרט ובנק מזרחי טפחות. בין תפקידיה הנוספים כיהנה כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שארפלייט בתחום ה- Tech Beauty. בין המהלכים האסטרטגים שהובילה במסגרת תפקידיה ושהייתה שותפה להם נמנים, תכנית ההטבות והארנק של ישראכרט, השקת מועדון האשראי Smiles&Miles, מהלך 5 שנות אחריות למכשירי פלאפון, השקת מותג GINI, תכנית Engagement לקוח, אסטרטגיית מותג Collection ועוד.
מיכל מייעצת בתחומי שיווק, פיתוח שירותים חדשים, תכניות נאמנות ומועדוני לקוחות.
תקבלו כלים פרקטיים לבניית אסטרטגיה אפקטיבית להעמקת הקשר, ארוך הטווח, של החברה עם לקוחותיה, כיצד למדוד נאמנות לקוחות ולהגדיר יעדים בתחום.
בהרצאה תבינו את ההבדל בין מועדון לקוחות לתכנית נאמנות וכיצד הם מהווים מקור לצמיחה עסקית.
בקורס זה תלמדו על רכיבים אמוציונאליים ורציונאליים שמובילים את הלקוח לקבלת החלטה, ותלמדו טכניקה פרקטית למיפוי חוויית הלקוח באופן שמאפשר לזהות הזדמנויות במקומות בהם יש פערים בין החוויה שהלקוח מקבל כיום לבין חוויה שהיה שמח לקבל .ולשלם עבורה פרמיה נוספת, וכיצד להעביר את המסר באופן נכון.
תקבלו כלים פרקטיים לבניית אסטרטגיה אפקטיבית להעמקת הקשר, ארוך הטווח, של החברה עם לקוחותיה, כיצד למדוד נאמנות לקוחות ולהגדיר יעדים בתחום.
בהרצאה תבינו את ההבדל בין מועדון לקוחות לתכנית נאמנות וכיצד הם מהווים מקור לצמיחה עסקית.
בקורס זה תלמדו על רכיבים אמוציונאליים ורציונאליים שמובילים את הלקוח לקבלת החלטה, ותלמדו טכניקה פרקטית למיפוי חוויית הלקוח באופן שמאפשר לזהות הזדמנויות במקומות בהם יש פערים בין החוויה שהלקוח מקבל כיום לבין חוויה שהיה שמח לקבל .ולשלם עבורה פרמיה נוספת, וכיצד להעביר את המסר באופן נכון.
רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים,
שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק. חוברת מרצים
לשון זכר כמוה כלשון נקבה.
רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק. חוברת מרצים
לשון זכר כמוה כלשון נקבה.
לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-csmart@yedalms.io