logo 0723341814

שירות וחווית לקוח

בקורס זה תלמדו מדוע כיצד להרוויח יותר כסף ולהגדיל הכנסות, על בסיס טיפוח וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, ליצירת מסע לקוח אפקטיבי שמוביל לרכישה. ידוע שעלות גיוס לקוח קיים, משתלמת יותר מגיוס לקוח חדש-זו אסטרטגיה מוכחת של חברות גדולות בישראל. בקורס זה תבינו את החשיבות של חוויית הלקוח, Engagement במסע הלקוח והמשמעות של החיבור רגשי למותג, ותלמדו אסטרטגיות מוכחות לניהול לקוחות קיימים. בנוסף תכירו את העולם המרתק של מועדוני הלקוחות, בנית תכניות נאמנות וארנקים דיגיטלים.
₪200
₪300
33%
הנחה
₪200
₪300
קבלו תעודת סיום הקורס
הוסיפו את התעודה לפרופיל LinkedIn, ברשתות החברתיות האחרות ובקורות החיים שלך כדי להציג את מיומנויות החדשות למעסיקים פוטנציאליים.
תוכן עניינים
תוכניות נאמנות ומועדוני לקוחות מיכל סמילה הרצאה מלאה
38 דקות 32 שניות
סרטון 1 מהו מועדון לקוחות ותוכנית נאמנות
3 דקות 22 שניות
סרטון 2 חשיבות תוכנית נאמנות
סרטון 3 בניית תוכנית נאמנות
סרטון 4 שילוב כלים בבניית תוכנית נאמנות
סרטון 5 טיפים
סרטון 6 איפיון מנגנון הצבירה
סרטון 7 דוגמאות להצלחות
סרטון 8 ארנקים דיגיטליים
סרטון 9 יכולות שנדרשות ממנהל השיווק
סרטון 10 טיימינג, גמישות מחשבתית וזיהוי צרכי השוק
סרטון 11 מוטיבציה, יחסי אנוש ואינטליגנציה רגשית
בניית מעגל לקוחות מיכל סמילה הרצאה מלאה
סרטון 1 הצגה עצמית וחשיבות לקוחות נאמנים
סרטון 2 למה זה חשוב ואיך למדוד נאמנות לקוחות
סרטון 3 טיפוח חווית הלקוח
סרטון 4 אנגייג'מנט
סרטון 6 חיבור רגשי למותג

 

 

 

 

 

 

 על המרצה


מיכל סמילה:

מיכל הינה בעלת תואר A.B.M עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בר-אילן, A.B עם התמחות בכלכלה מאונ' בן-גוריון 
וכן לימודי Coaching בגומא-גבים.

מיכל בעלת ניסיון עשיר בתחומי ניהול ושיווק בחברות הגדולות במשק הישראלי ומעל עשור כיהנה בתפקידים משמעותיים 
ומשפיעים בחברות כמו פלאפון, ישראכרט ובנק מזרחי טפחות. 

בין תפקידיה הנוספים כיהנה כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שארפלייט בתחום ה- Tech Beauty. 

בין המהלכים האסטרטגים שהובילה במסגרת תפקידיה ושהייתה שותפה להם נמנים, תכנית ההטבות והארנק של ישראכרט, 

השקת מועדון האשראי Smiles&Miles, מהלך 5 שנות אחריות למכשירי פלאפון, השקת מותג GINI, 

תכנית Engagement לקוח, אסטרטגיית מותג Collection ועוד.

מיכל מייעצת בתחומי שיווק, פיתוח שירותים חדשים, תכניות נאמנות ומועדוני לקוחות.

 על המרצה


מיכל סמילה:

מיכל הינה בעלת תואר A.B.M עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בר-אילן, A.B עם התמחות בכלכלה מאונ' בן-גוריון וכן לימודי Coaching בגומא-גבים.

מיכל בעלת ניסיון עשיר בתחומי ניהול ושיווק בחברות הגדולות במשק הישראלי ומעל עשור כיהנה בתפקידים משמעותיים ומשפיעים בחברות כמו פלאפון, ישראכרט ובנק מזרחי טפחות. בין תפקידיה הנוספים כיהנה כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת שארפלייט בתחום ה- Tech Beauty. בין המהלכים האסטרטגים שהובילה במסגרת תפקידיה ושהייתה שותפה להם נמנים, תכנית ההטבות והארנק של ישראכרט, השקת מועדון האשראי Smiles&Miles, מהלך 5 שנות אחריות למכשירי פלאפון, השקת מותג GINI, תכנית Engagement לקוח, אסטרטגיית מותג Collection ועוד.

מיכל מייעצת בתחומי שיווק, פיתוח שירותים חדשים, תכניות נאמנות ומועדוני לקוחות.

 

 

 

 מה תלמדו בקורס? 

 

  •  לקוחות נאמנים, engagement וחווית לקוח.
  •  יצירת חיבור רגשי למותג.

 

  •  תכניות נאמנות ומועדוני לקוחות. 
  • אסטרטגית טיפוח לקוח

 

  • מודל RFM 
  • מאפייני לקוחות נאמנים

 

  • בנית פרסונות
  • ארנקים דיגיטלים

 

  • לקוחות נאמנים,engagement וחווית לקוח.
  • יצירת חיבור רגשי למותג.
  • תכניות נאמנות ומועדוני לקוחות. 
  • אסטרטגית טיפוח לקוח
  • מודל RFM 
  • מאפייני לקוחות נאמנים
  • בנית פרסונות
  • ארנקים דיגיטלים

 

 

 


 

 


 למי מתאים הקורס?
 

  • מנהלים 
     
  • עובדים שרוצים להתקדם למשרות ניהול 
     
  •  טאלנטיים

 

  • בעלי עסקים

 

 

 


 למה לבחור בקורס? 

 

01

תקבלו כלים פרקטיים לבניית אסטרטגיה אפקטיבית להעמקת הקשר, ארוך הטווח, של החברה עם לקוחותיה, כיצד למדוד נאמנות לקוחות ולהגדיר יעדים בתחום.

02

בהרצאה תבינו את ההבדל בין מועדון לקוחות לתכנית נאמנות וכיצד הם מהווים מקור לצמיחה עסקית.

 

03

בקורס זה תלמדו על רכיבים אמוציונאליים ורציונאליים שמובילים את הלקוח לקבלת החלטה, ותלמדו טכניקה פרקטית למיפוי חוויית הלקוח באופן שמאפשר לזהות הזדמנויות במקומות בהם יש פערים בין החוויה שהלקוח מקבל כיום לבין חוויה שהיה שמח לקבל .ולשלם עבורה פרמיה נוספת, וכיצד להעביר את המסר באופן נכון.

 

 

 

01

תקבלו כלים פרקטיים לבניית אסטרטגיה אפקטיבית להעמקת הקשר, ארוך הטווח, של החברה עם לקוחותיה, כיצד למדוד נאמנות לקוחות ולהגדיר יעדים בתחום.

 

02

בהרצאה תבינו את ההבדל בין מועדון לקוחות לתכנית נאמנות וכיצד הם מהווים מקור לצמיחה עסקית.

 

03

בקורס זה תלמדו על רכיבים אמוציונאליים ורציונאליים שמובילים את הלקוח לקבלת החלטה, ותלמדו טכניקה פרקטית למיפוי חוויית הלקוח באופן שמאפשר לזהות הזדמנויות במקומות בהם יש פערים בין החוויה שהלקוח מקבל כיום לבין חוויה שהיה שמח לקבל .ולשלם עבורה פרמיה נוספת, וכיצד להעביר את המסר באופן נכון.

 

 

 

רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
 

יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, 
שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק. חוברת מרצים

 

לשון זכר כמוה כלשון נקבה.

רכשו את הקורס כעת, ותקבלו הרשאה לצפייה למשך שנה.
 

יחידת התוכן, הינה חלק מתכנית פרקטיקום- ספרית תכנים דיגיטלית לארגון, ללימוד מיומנויות, כישורים, שיטות עבודה וכלים עדכניים, מבעלי תפקידים בכירים במשק. חוברת מרצים

 

לשון זכר כמוה כלשון נקבה.

 

 


   דרישות

 

  • לא נדרש ניסיון קודם
     
  • מחשב או טלפון נייד עם חיבור לאינטרנט
     

 

 

 

 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

 

לייעוץ והכוונה ללא תשלום נא לפנות ל-‫csmart@yedalms.io‬

מרצים